خانما کله پاچه میتونم بخورم؟

۷ پاسخ

چربی و فشارخون نداری بخور

من خوردم یکم آبکوشتش با زبون وسیرابی چندبار خوردم

بخور نوش جون خودت و نی نی

اره یکی دوماه یکبار عیبی نداره

والامیگن مغز چشم خوب نیس مابقیش موردی نداره اگه فشار خون ندارین

کم بخور
سنگینه

من یه بار خوردم دو روز افتادم یه ذره خوردم به گوخوردن افتادم م

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما هفته دهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو 🐣 مامان جوجو 🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۲ ماهگی
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری