چربی و فشارخون نداری بخور
من خوردم یکم آبکوشتش با زبون وسیرابی چندبار خوردم
بخور نوش جون خودت و نی نی
اره یکی دوماه یکبار عیبی نداره
والامیگن مغز چشم خوب نیس مابقیش موردی نداره اگه فشار خون ندارین
کم بخور
سنگینه
من یه بار خوردم دو روز افتادم یه ذره خوردم به گوخوردن افتادم م
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.