سلام کله پاچه میتونم بخورم ؟؟؟

۹ پاسخ

کم بخور مغزش نخور چرب

من خوردم فقط معدم رو اذیت کرد سنگین بود

آره خوبه میگن برای حالت تهوع هم خوبه

من دیروز بعد1سال خوردم جاتون خالی خیلی چسبید 😅

میگم بچه پر مو میشه من تو بارداری دوسه باری خوردم بچم خیلی پر مو بود ولی دوسه ماهش بود موهاش ریخت
تنشم حتی موهای بور داشت ک ریخت خداروشکر😅😅😅

سلام کم بخور هس کردی

نخوری بهتره

جیگر نخور فقط

آره بخور

سوال های مرتبط

مامان نفس😍🥹 مامان نفس😍🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۶ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری