سلام دوستان من میتونم کله پاچه بخورم؟؟؟؟

۹ پاسخ

اره بخور خیلی هم خوبه فقط ی کاسه

من که پاچه بناگوش ایناشو میخورم سر دخترم می‌خوردم زیادی چربی میاری

نه مجاز نیست فقط سیرابی میتونی بخوری

خوبه عزیزم فقط باید خیلی کم بخوری چون چربی زیاد داره

اره عزیزم هیچ منعی تازه سیرابی سرشار از اهن هست و کمک میکنه به بهبود یبوست فقط موقع درست کردنش ادویه های گرم زیاد استفاده نکن

نه گلم

سلام نه خوب نیس

سلام عزیزم گروه بارداری داریم تو روبیکا میخوای ادت کنم ؟؟ اگ خواستی ایدیت رو برام بفرس

من دارم میمیرم واسش

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۲ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته یازدهم بارداری
مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر ۴ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد