من هروقت هرچی دلم بخاد میخورم زیاده روی نمیکنم فقط
من تاالان سه چهار بار سیرر خوردم چیزیم نشده☺️
من میخورم مشکلی نیس
اره نوش جونت
کم بخور سنگینه فقط
اره کم بخور مغز و چشم نخوری شنیدم خوب نیست
فقط پاچه رو کم بخور مشکلی نداره
من می خورم بد نبوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.