خانما جگر مرغ مشکلی داره یکم بخورم؟

۱۱ پاسخ

ن نخور از فکرت بنداز بیرون😂
منک اصلا بدم‌میاد از جیگر

نخور بده

عزیزم مرغ هر درد و مرضی داره می‌ریزه ب جگرش بنظر من که اصلا نخور تو بارداری ب هیچ عنوان

کنسرو لوبیا چی ؟
تا حالا نخوردم اصلا

نه نخور تورو خدا من جگر خوردم از دیروز لکه بینی دارم

نه نخور بنظرم

اره عزیزم نخوری بهتره

مشگل که آره خیلی
نخوری خیلی بهتره
ولی اگه خیلی دلت کشیده یه تیکه بخور محض اینکه هوست رفع شه

نخور جیگر کلا ضرره

خطرناکه عزیزم

نه نخور

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ‏

مسافر کوچولو مامان ‏ مسافر کوچولو هفته بیستم بارداری