۶ پاسخ

سلام عزیزم
ولا من نمیدونستم باردارم جیگر سفید و دل پختم و حسابی خوردم
تازه زعفرون هم دم کردم خوردم
کلی هم خرما..‌ فک کردم کم خونم...
ولی دیدم باردارم
چیزی نشد ولی همش درد پریودی دارم
نخوری بهتره. در حو هوس ی کوچولو بخور فقط

نه اصلا نباید بخورید

سلام سه چهار تیکه مشکلی نداره عزیزم من از دکترم پرسیدم. خودمم خوردم

نه عزیزم جیگر ویتامینAزیاد داره تو بارداری باعث سقط جنین میشع درحد یه تیکه کوچولو که چشت نمونه وگرنه نخور خیلی ضرر.فرقی هم ندارع از اول تا آخر بارداری تاثیر میزارع

نخورید مخصوصا تو سه ماه اول

نخور ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین 🌸 مامان ماهلین 🌸 ۷ ماهگی
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته یازدهم بارداری