دیشب یکم جگر گاو خوردم ایرادی داره؟؟

۸ پاسخ

نه عزیزم ایرادی نداره یکم
ولی تو ۳ ماهه اول میگن که اکیدا ممنوعه
خیلی رو جنین تاثیر میزاره دیگه نخور

سلام گلم بخاطر بالا بودن ویتامین آ میگن ضرر داره، ولی هرچیزی کمش میتونی بخوری نگران نباش، ولی سعی کن یا نخوری یا اگ میخوری خیلی کم باشه

منم دیشب خوردم اما جگر مرغ بود😂کم خوردم ولی سنگین بود

سلام عزیزم به خاطر نپختن دقیقش ممنوعه خوردنش

یعنی واقعا هوس کردی؟😐

کم خوردی اشکال نداره ولی سعی‌ کن دیگه نخوری💕

دیگه نخور میگن ضرر داره

چرا فک کردم گاو جیگر نداره😐😐

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین 🌸 مامان ماهلین 🌸 ۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری