نه عزیزم ایرادی نداره یکم
ولی تو ۳ ماهه اول میگن که اکیدا ممنوعه
خیلی رو جنین تاثیر میزاره دیگه نخور
سلام گلم بخاطر بالا بودن ویتامین آ میگن ضرر داره، ولی هرچیزی کمش میتونی بخوری نگران نباش، ولی سعی کن یا نخوری یا اگ میخوری خیلی کم باشه
منم دیشب خوردم اما جگر مرغ بود😂کم خوردم ولی سنگین بود
سلام عزیزم به خاطر نپختن دقیقش ممنوعه خوردنش
یعنی واقعا هوس کردی؟😐
کم خوردی اشکال نداره ولی سعی کن دیگه نخوری💕
دیگه نخور میگن ضرر داره
چرا فک کردم گاو جیگر نداره😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.