مامانا پسته زیاد خوردم ایرادی داره

۳ پاسخ

،۷تادونه ده تا،درروزهیچ ضرری نداره برای خون جنین خیلی خوبه،ب۶داره وتهوعم کم میکنه...

پسته طبعش گرمه زیاد نخور عزیزم روزی ده دوازده تا اونم زیاده

دیگه خوردی دفعه بعد کمتر بخور

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری