خانوما الان شیر کاکائو خوردم ایرادی نداره؟

۴ پاسخ

نه چه ایرادی

نه مشکلی نداره ولی داخل چت جی پی تی هر سوالی داشته باشی یه موقع کسی جوابت رو نده میتونی بپرسی خیلی دقیق تر جواب میده

نوش جونت

خوردی بعد میای میپرسی شکموو🤣

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 😜 مامان آلبالو 😜 هفته بیست‌وششم بارداری
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری