من خیلی هوس جگر مرغ دارم ضرره یا میتونم بخورم؟

۱۵ پاسخ

جگر مرغ تو حالت عادیش هم بی ضرر نیست

جگر مرغ برا ادم عادیشم ضرره چه برسه تو بارداری

یکم میشه خورد در حد رفع هوس
ولی قبلش بجوشون و آبش رو خالی کن جگر رو که هورمون و اینا اگه داره بره
بعد سرخ کن

بهتره نخوری عزیزم

نه کلا احشام مرغ و نخور

اندازه دوتیکه کوچیک ضرر نداره بخور هوست بی افته

جدا از ضرر برای بارداری جگر مرغ توش آنتی بیوتیک داره چون ب مرغ ها برای اینکه مریض نشن آنتی بیوتیک میزنم و جگر خون تسویه می‌کنه همه تو جیگرشه همسرم مرغداری داشت نخور گلم

نخور بهتره نخوری

فیله گوسفندی و دنبه سرخ کن بخور هم خوشمزه تره هم مفید.جگر مرغ و هیچ وقت نخور حتی وقتی حامله نباشی

نخور قشنگم
الکی استرس نده ب خودت

جیگر بخاطر ویتامین A زیادی که داره بده واس بارداری حالا اگه خیلی هوس کردی یه بار بخور اونم در حد دو سه تا

کلا جیگر نباس بخور وتامین Aداره

جگر برای بارداری خیلی ضرر داره
بنظرم نخور

میگن خوب نیست جگر کلا

من دکترم گفت تا آخر بارداری جگر نخور

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان ستین مامان ستین روزهای ابتدایی تولد