خانوما من هوس کنسرو ماهی کردم بخورم ضرره

۷ پاسخ

ولی ماهی. ۱ یا ۲ بار ب اندازه خیلی کم و برطرف کردنوهوس مشکلی نداره

در حد برطرف کردن هوس اوکیه

ماهی و بخری بپزی بهتره عزیزم حالا یکم برا هوست عی نداره ولی زیادش خوب نیس

ارع بابا بخور اما به اندازه اصلا سخت نگیر

شنیدم اگر ۲۰دقیقه بجوشه میشه بخوری ولی ن هر روز مثلا ماهی یه بار در حد رفع هوس

منم خیلی هوس کردم ولی میگن نباید بخوریم🥴

بله نخور اصلا

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته سی‌ام بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری