خانوما گشنمه میتونم تن ماهی بخورم هوس کردم

۱۲ پاسخ

نه عزیزم ممنوعه کنسرو ماهی مخصوصا به خاطر جیوه ای که داره

بخور عزیزم مشکلی نداره

من دوبار خوردم ولی کم دکترمم گفت کم اشکالی نداره

والا من خودم تو بارداری نخوردم ولی دکترم میگفت یکی دوبار اشکالی نداره

من خوردم

ن گلم

این حرفا چیه اینو بخورم اونو نخورم اون خدایی ک شیشه رو کنار سنگ نگه میداره این نطفه رو قراره تبدیل ب ی جنین کنه پس نگران چی هستید ب خدا اعتماد کنید

نه عزیزم

میگن بخاطر جیوه ی بالا خطرناکه
منم خیلی دوست دارم ولی نخوردم

درحد یک دوبار کاری نمیشه بخور منم خوردم

جیوه بالایی داره تن ماهی مضره

نه اصلا😑

سوال های مرتبط

مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی