خانوما تن ماهی میتونم بخورم یا کلا ممنوعه؟

۱۲ پاسخ

ممنوعه

فکر کنم اگه بجوشونین جیوش از بین بره ومقدار کمش اشکال نداره بالاخره بدن ما هم به جیوه نیاز داره هااا

ماهی جیوه داره زیادیش ضرر داره

من تا الان دوسه تا خوردم ولی مارک خوب بعدم اینکه حتما قبل مصرف ۱۰دیقه بجوشون نخوری که خیلی خوبه ولی من واقعا هوس کرده بودم بعد گوشت و مرغم نمیتونستم بخورم

کنسرو تا جایی ک ممکنه مصرف نشه بهتره

ن اصلا چیزایی کنسروی هم نباید بخوری

منکه چندبارخوردم

دکتر من گفت ماهی یدونه اوکیه ولی ترجیحا نخورم

میگن جیوه‌ش زیاده خوب نیست
من که ترسیدم بخورم به نظرم تا ۱۲ هفته صبر کن بعدش سالمون بخور😋

نه عزیزم میگن نباید تا پایان بارداری کنسرو خورد مخصوصا تن ماهی

ممنوعه نخور اصلا

ماهی یه دونه کم اشکال نداره برند خوب هم بخور

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری