بچها تن ماهي ميتونم بخورم؟

۸ پاسخ

من شنیدم که به خاطر داشتن جیوه نمیشه

سعی کن نخوری جیوه داره

اصلا تن ماهی نخور تن های الان قابل اعتماد نیست من دوبار خوردم هردوبار مسموم شدم

جیوه داره سعی کن خوب بپزی و خیلی کم بخوری من ک از وقتی فهمیدم باردارم نمیخورم

کلا کنسروتو بارداری ممنوعه

نه ۳ماه اول نخوری بهتره

آره ماهی یک بار

نه عزيزم جيوه داره فقط ماهي سالمون مجاز هست

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری