مامانا من تن ماهی میتونم بخورم

۱۲ پاسخ

ماهی قزل یا سالمون طوری نیست

منم خوردم

ن نخور

ماهی های تن جیوه بالا داره روی مغز بچه اثر میذاره سعی کن ماهی های ریزتر که جیوه ندارن بخوری خیلیم مفیده

عزیزم سالمون و قزل الا خوبه جیوش کمه ماهی دریایی جیوش بالاس من هفته ای ی بار سر بارداری قبلیم و این یکی میخورم ولی قزل

نه اصلا ماهی جیوه داره خطرناکه

منم ۳ ماهمه،یکبار خوردم،مشکلی نبود

منم بعضی وقتها با لوبیا قاطی میکنم میخورم

اصلااااا پر از جیوه اس

من شنیدم میگن ماهی خوب نیست البته اگه اشتباه نکنم میگن جیوه داره

من که خوردم ،ولی خیلی کم سعی کن بخوری

بهتره نخورید ماهی تازه خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین ۴ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری