من خوردم دو سه باری
نه نه نه
من چن باری خوردم خیلی حال میده لامصب
من خوردم
من خوردم فقط شبش حالت تهووهام ویارام دوبرابر شد دمار از روزگارم دراومد.
اگر خیلی هوس کردی یه کم بخور ولی کلا خوب نیس
چون جزو ممنوعیت های بارداری هستش
ن عزیزم میگن خوب نیست جیوه داره
نه بهتره نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.