من ک میخورم
سلام برنامه بله گروه دارم برای خانوم های باردار و اقدامی اگه میخاین عضو شین به آیدی زیر پیام بدید
@zahraali80
نه خوب نیست تو بارداری ماهی بخوراماتنماهی نه
پس نتیجه میگیریم ک نمیخورم😂🤦🏻♀️
من دکتر زنان بهم گفته بود نخورم .کله پاچه . فست فوتی .گفت اصلا نخور
من ک خوردم زیاد
عزیزم من تن ماهی رو تو کل بارداری نخوردم .ماهی تن جیوه داره و نخوری بهتره . کلا غذاهای کنسروی رو اصلا نخور .ماهی هم خاستی بخوری تازه . اون قزل فکر کنمبی خطر باشه .
نه اصلا
بخور اما زیادبجوشون و سعی کن ماهی یبار بیشتر نخوری.تونستی ماهی تازه بگیر
ن نباید بخوری اصلا خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.