خانما کنسرو ماهی مشکلی نداره ؟؟
دلم هوس کرده

۱۲ پاسخ

منم خوردم نه کی‌گفته

خوب نیس

ماهی تن بخر مث تن ماهیه طعمش،تن ماهی جیوه داره خوب نیس حالا در حد رفع هوس بذار خووووب بجوشه

منم یکی دو بار خوردم البته خیلی کم درحد یه قاشق

اصلا خوب نیست

بخور اشکال نداره فقط یه مارک خوب بخر و خوب بزار بجوشه

کم مشکل نداره

ن منم خوردم

کلا غذای کنسروی نباید بخوری.

فكرنميكنم باريكبارخوردن مشكلي پيش بياد من تو اين چن ماه فقط يكبارخوردم

منکه خوردم چن باری فقط بزار قبلش خوب بجوشه

اینجا همه نوشته بودن اصلا خوب نیستتتت

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری