منم خوردم نه کیگفته
خوب نیس
ماهی تن بخر مث تن ماهیه طعمش،تن ماهی جیوه داره خوب نیس حالا در حد رفع هوس بذار خووووب بجوشه
منم یکی دو بار خوردم البته خیلی کم درحد یه قاشق
اصلا خوب نیست
بخور اشکال نداره فقط یه مارک خوب بخر و خوب بزار بجوشه
کم مشکل نداره
ن منم خوردم
کلا غذای کنسروی نباید بخوری.
فكرنميكنم باريكبارخوردن مشكلي پيش بياد من تو اين چن ماه فقط يكبارخوردم
منکه خوردم چن باری فقط بزار قبلش خوب بجوشه
اینجا همه نوشته بودن اصلا خوب نیستتتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.