کنسرو ماهی اشکال نداره بخورم

۱۱ پاسخ

ضررداره گلم به حرف اینا که میگن ضررنداره نرو احتیاط شرط عقله

کلا کنسروی جات نخوری بهتره

بخاطر اینکه جیوه داره ضرر داره

نخور فقط جیوست

ضرر داره عزیزم

تن هایی انتخاب کن که جیوه زیاد نداشته باشن

یه بار اشکال نداره دکترم گفت
منم یک بار خوردم

ضرر داره عزیزم

نباید بخوری

بله ضرر داره

نباید بخوری چون جیوه داره
نه تن ماهی نه هیچ کنسرو دیگه ای

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری