سلام عزیزم من اولین بار رفتم پیش دکتر فقط گف کنسروی جات نخور خیلی ضرر داره
به من گفتن ماهی یه بار کم عیب نداره
من یکی دوبار خوردم
بخاطرجیوه که تن ماهی داره و کنسروها بخاطرنگهدارندش میگن استفاده نکنید
بله جیوه داره
فقط ماهی قزل و سالمون امن هست که نباید زیاد مصرف بشه در کل
خوب نیست نخور
اره عزیزم کلا توی بارداری غذای کنسروی خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.