خانما کنسرو ماهی بخورم ضرر داره

۷ پاسخ

سلام عزیزم من اولین بار رفتم پیش دکتر فقط گف کنسروی جات نخور خیلی ضرر داره

به من گفتن ماهی یه بار کم عیب نداره

من یکی دوبار خوردم

‌بخاطرجیوه که تن ماهی داره و کنسروها بخاطرنگهدارندش میگن استفاده نکنید

بله جیوه داره
فقط ماهی قزل و سالمون امن هست که نباید زیاد مصرف بشه در کل

خوب نیست نخور

اره عزیزم کلا توی بارداری غذای کنسروی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان نوهان مامان نوهان هفته سی‌ودوم بارداری