سلام کنسرو ماهی خوردم اشکالی نداره؟

۸ پاسخ

من چندبار تاحالا خوردم هم ماهی هم تن خیلی دوس دارم 😋😋😋

کلا ماهی سالمون و قزل آلا مجازه توی هفته ۳۴۰ گرم عالی و خوبه (بیشتر نخورید) ، ، تن ماهی هم کنسروی هستش و مواد نگهدارنده زیادی داره و هم جیوه داره

توی بارداری مجاز نیست ک مضر نباید بخوری حالا که خوردی ولی دیگه نخور و اینکه قبل از خوردن میپرسن دوستم نه بعدش 😅

یه بار چیزی نمیشه

نه عزیزم نخور ماهی جیوه داره

نوش جونت حالا داشته باشه هم کاری از دستت برنمیاد باید قبلش میپرسیدی

ن یبار اشکال نداره زیادیش خوب نیس

دیگه حالا خوردی
مثلا اشکال داشته باشه چجوری درشون میاری؟🤣
یه بارش طوری نیست
ولی خب سعی کن نخوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی