خانما کنسرو لوبیا مشکلی نداره بخوری

۶ پاسخ

چیزای کنسروی هرچی باشه مصرفش زیاد خوب نیست چون مواد نگهه دارنده زیادی دارن

نخور مواد نگهدارنده دارن

عزیزم مواد غذایی کنسروی بخاطر نیتراتی که داره خوب نیس برا نینی

من خودم درست میکنم میخورم توام خودت درست کن بخور خیلی مفیده اما به شرط این که کنسروی نباشه

نفخ داره عزیزم

وای امروزمنم خوردم یه برخوردنش اشکال داره؟

سوال های مرتبط

الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی