۵ پاسخ

منم دلم می‌رفت براش .... منتها چون کنسرو خوب نیست رفتم یک کیلولوبیا خریدم نفخشو گرفتم. آب پز کردم فریز کردم بعد ی پیاز کوچیک رنده میکنم و ربع باهم تفت میدم. بعد لولیامو‌میریزم و ادویه جات کم خیلی خوشمزه تره تازه 💚🙏🏼

بخور منم تا الان خوردم چیزی نیس

خودت درست کنی بهتره .تو یخچال کنسروشوو دارم دلم نمیکشه بخوره خالص ادویه و ربه😵‍💫

یه بار عیب نداره فقط قشنگ بجوشون نوش جونت
ولی میتونی خودت هم یه بسته کامل لوبیاچیتی پاک کنی خیس کنی دوسه روز ابشو عوض کنی و نیم پز کنی که قشنگ نفخش گرفته شه بعد فریز کنی اندازه هر وعده
هرموقع هوس کردی سریع با یه کم سیب زمینی و پیاز و قارچ بذاری بپزه😋

عزیزم غذای کنسروی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری