سه ماه ی اول نخورپشیمانی سودی ندارد
دکتر هم به من گفت کلآ ممنوعه. من پارسال عید قربان باردار بودم حدودآ 8 ماهه هم بود اصلآ نخوردم..
بله ممنوع اصلا نباید خورده بشه
دکترم ب من گفت کلا ممنوع
سه ماه اول ضرر داره
ماههای بعد هم یکی دوبار در حد یکی دوتا تیکه برای رفع هوس
من مادر شوهرم گوسفند کشتن باهاشون جیگر کباب کردن خوردیم توی ۱۰ هفته ۵ روز هستم
بهتر اینه که نخوری خواهر
من پرسقدم گفتن یک بارش ایرادی نداره برای رفع هوس
بله تو بارداری جگر مرغ و گوسفند ممنوع
بله عزیزم ضرر داره
من شنیدم سه ماه اول خطر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.