میخام فردا جگر گوسفند بصورت سرخ کرده بخورم میگن ضرره درسته؟

۱۱ پاسخ

سه ماه ی اول نخورپشیمانی سودی ندارد

دکتر هم به من گفت کلآ ممنوعه. من پارسال عید قربان باردار بودم حدودآ 8 ماهه هم بود اصلآ نخوردم..

بله ممنوع اصلا نباید خورده بشه

دکترم ب من گفت کلا ممنوع

سه ماه اول ضرر داره
ماه‌های بعد هم یکی دوبار در حد یکی دوتا تیکه برای رفع هوس

من مادر شوهرم گوسفند کشتن باهاشون جیگر کباب کردن خوردیم توی ۱۰ هفته ۵ روز هستم

بهتر اینه که نخوری خواهر

من پرسقدم گفتن یک بارش ایرادی نداره برای رفع هوس

بله تو بارداری جگر مرغ و گوسفند ممنوع

بله عزیزم ضرر داره

من شنیدم سه ماه اول خطر داره

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری