۹ پاسخ

منم اینقد دلم قلوه میخواد میترسم بخورم

من که نمیخورم به ریسکش نمی ارزه

من الان هوس دل و قلوه کردم 😭🤣ضرر داره بخورم

در حد حوس کم بخور ولی بزار خوب پخته بشه

در حد ماهی یکبار نه

چون خیلی سنگین ضرر داره برا همین شما هم چون هفته ات پایین بهتره نخوری

سه ماهه اول بارداری مشکل داره بخوری

دکتر به من گفت ضرر داره حتی دل و جگر مرغ هم ضرر داره

نه من هرروز میخورم از بس دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه وهدیه خدا مامان فاطمه وهدیه خدا روزهای ابتدایی تولد