۷ پاسخ

بنظرت زیاد نیس

درحددوسه تاهوس کردنت مشکلی نداره دکترگفت
من که خوردم

نه اصلا من از دکترم پرسیدم گفت اشکالی ندارد یه سیخ فقط زیاده رویی نکن

درکل نخوری بهتره اگه خیلی هوس کردی یه ذره دل بخور

جگر ضرر داره ولی دل ن

جدی ممنونم که جواب دادین

سلام عزیزم دل عب نداره
ولی جگر نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیای من😍 مامان دنیای من😍 ۶ ماهگی
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ونهم بارداری