۸ پاسخ

بله اشکال داره

من که خوردم مشکلی نداشتم هرچی سخت بگیری بدتره

مجاز نیست نباید بخوری

نه عزیزم در حد چند لقمه بخور حدودا ۵۰-۶۰گرم مجازی چون سه ماه اول رو رد کردی

بهتر نخورید

در حد ۲،۳ تیکه برای رفع هوس در ماه اشکال نداره
ولی در صورتی ک پخت کامل باشه داخل ماهیتابه با در بسته ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تفت بخوره
سیخی خوب نیس

درحد رفع هوس بخور کامل هم بزار پخته شه

نخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی