خانما خوردن کیوی تو هفته من اشکال نداره؟

۷ پاسخ

نوش جونت ، بخور عزیزم گوشت بشه به تنت 😘 منم دوست دارم ولی طرف ما فعلا نیومده

من که روزی ۳،۴تا رو میخورم

مگه کیوی اومده

نه خیلی هم خوبه ویتامین سی داره

نه چ اشکالی میوه اس‌دیگه

چ اشکالی داره 🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

نه گلم نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری