خانما خوردن نبات سفید اشکال نداره؟

۶ پاسخ

سلام من یه بار خارج مرکز حامله شدم یعنی ممکن این بار نیزموفق نشم

نه بخور گل

دلت میخواد بخور ولی هیچیو همیشگی نخور

خوردنش که فکر نکنم ضرر داشته باشه اما کم خوردنش بهتره چون گرمای بدنتو می‌بره بالا طبعش گرمه باعث میشه که همه باز بشه

خانما سردردم سرم بی حاله احساس میکنم میخوام سرمابخورم چی بخورم خوب شم

نه من هرروز چایی نبات میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان مگوری😍 مامان مگوری😍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گیسو🎀🌸 مامان گیسو🎀🌸 ۵ ماهگی