خوردن آب انار اشکال نداره؟؟

۷ پاسخ

اتفاقا خوبم هست

خیلی هم خوبه فقط زیاده روی نکن

ن خوبه

نه منم میخورم با بستنی بخور خوشمزه تره

ن عزیزم سیعیکن طبیعیشو بخوری بعد خیلی ام عالی برای سفیدی بچه خیلی تاثیر میذازه طبیعیش

نه عزیزم

نه خوبه من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیسو🎀🌸 مامان گیسو🎀🌸 ۵ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری