آب انار زیاد خوردن ضرر دارع؟

۱۰ پاسخ

اره نباید خیلی زیاد بخوری

کلا آب میوه قند داره ممکنه دیابت بارداری بگیری نهایت روزی دو سوم لیوان آب انار بریز باقیشو آب بریز بخور.ولی منم عاشق آب انار بودم هرروز می‌خوردم😋

مگه اللن انار هست من خیلی وقته هوس کردم فک میکردم هنوز نیومده

زیاد نخور چون قند داره

آب انار بخوری نینی پوستش سفید و خوشگل ام میشه

زیاد نخور یبوست میاره

در حد یک لیوان

خیلی زیاد اره

همچی زیادش خوب نیست

هرچیزی زیادش ممکنه بی‌فایده و چه بسا مضر باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی
مامان اهورا👼🏻🩵 مامان اهورا👼🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته بیست‌ونهم بارداری