مامانای عزیز آب انار ضرر داره بخورم

۱۲ پاسخ

اولین ویارم بود
باکلی لواشک و الوچه و دونه انار نوش جان کردم😅

دکتر من که گفتن ماهی یک بار بخور فعلا تا ۳،۴ ماه یا نخور

ن اتفاقا عالیه

زیادش خوب نیس

نه خیلی هم خوبه

من هم یکم کم خونی داشتم هم حالت تهوع گفتن آب انار بخور ولی مادر شوهرم اینا میگن ضرر داره نخور

الان انار اومده

اصلا تا می تونی بخور

نه عزیزم خیلیم خوبه

نه بخور نوش جونت

مقدار کمش ن بیشتر از یه لیوان نخور

نه عزيزم من ميخورم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۷ ماهگی
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی