سلام خانم های عزیز آب آنار زیاد دوست دارو ضرر ندارد

۷ پاسخ

از آبمیوه فروشیا بگیر .منم میخورم مخصوصا تررررش باشه

وای اب انار هست الان؟
من خیلی دوس دارم فکر می کردم نیست

جاریم میگفت از هفت ماهگی تا آخر حاملگی آب انار طبیعی زیاد میخورده بچه اش زردی نداشته به اونم خواهرشوهرم گفته بوده

طبیعی شو بخوری خیلی خوبه

نه خیلیم خوبه نوش جونت

منم خیلی دوس دارم و میخورم، مخصوصا سه ماه اول حالت تهوع هام باهاش خوب میشد

نه بچت قراره سفیدو خشکل بشع

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۷ ماهگی
مامان اهورا👼🏻🩵 مامان اهورا👼🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۵ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی