۴ پاسخ

وسایل آرایش تو دوران حاملگی باید خیلی کم استفاده کنی مخصوصا لاک هایی ک بوی تند دارن

لاک نزن بارداری شیمیایی البته مدام نه ضرر داره کم بزن همیشه نزن

از لاک های معمولی
میشه استفاده کرد؟

من لاکژل میزنم دو ماهونیم یبار

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۷ ماهگی