۸ پاسخ

خانما بیشتر چی میخورین تو بارداری؟

بادام زمینی چون یکم الرژی زا هست میگن نخورین بهتره حالا چندتا دونه ایراد نداره

عزیزم بستگی به تروییدت داره از دکترت حتما سوال کن ولی کره ی بادوم زمینی خیلیم برا وزن گیری خوبه بخوری اما خوده بادوم رو از دکترت سوال کن

زیاد نخور بچه ت حساسیتی میشه

من تیروییدم کم کاره دکتر گفت نخور

ن عزیزم نوش جان

نه اتفاقا صبح دکتر به من گفت بخور هم باردام زمینی هم کره بادام زمینی

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری