آیا خوردن بادام زمینی ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

شنیدم بچه ک دنیا بیاد زردی بالایی خواهد داشت... زیاد نخور

ضرر نداره اما یبوست میکنه ، اگه یبوست نداری خوبه وگرنه خیلی اذیت میشی

اینقد میخورم هم بادام زمبنی هم کره شو

اگه تیرویید داری نخور

نه توی ماه های پایین زیاد نباید مصرف بشه .ماه های بالا ها هم بصورت محدود مشکلی نداره

ن واسه وزن گیری جنین خوبه من دکترم گفته ی روز درمیون ی قاشق بخورم

خیر ...

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان alborz مامان alborz هفته سی‌ویکم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی