من صبحانه کره بادام زمینی خوردم ، ضرر داره برا بچه؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

قبل خوردن باید می‌پرسیدی.بعد خوردن که کاری از کسی برنمی‌آید اگه ضرر داشته باشه

من از اول می‌خوردم الان دو سه هفته هست نخوردم چون تمام شد یادم می‌ره بگم بخرن

نه اتفاقا عالیه
نوش جونت

نه خوبم هست برای وزنش
ولی کم‌بخور چون طبع گرمی داره

نه برا وزن گیری عالیه

گرمه نیس؟

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری