اگه قند و تیروئید نداری بخور خیلی خوبه
من ارده رو با شیره انگور یا سیب قاطی میکنم هرازکاهی میخورم ولی کره بادوم زمینی رو خالی میخورم
خوبه با نون تست خیلی خوشمزه میشه
آره عزیزم اگر قندت تحت کنترله خوبه در حد یه قاشق مربا خوری، هم پروتئینه هم شیره خون سازه
قندت اگه بالا نی خوبه
شیره🧐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.