۶ پاسخ

اگه قند و تیروئید نداری بخور خیلی خوبه

من ارده رو با شیره انگور یا سیب قاطی میکنم هرازکاهی میخورم ولی کره بادوم زمینی رو خالی میخورم

خوبه با نون تست خیلی خوشمزه میشه

آره عزیزم اگر قندت تحت کنترله خوبه در حد یه قاشق مربا خوری، هم پروتئینه هم شیره خون سازه

قندت اگه بالا نی خوبه

شیره🧐

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی