خانما کره بادام زمینی خوبه بخورم؟

۲ پاسخ

خیلی خوبه.من از همون اول میخوردم.هفته ای دو بار صبحانه.اونم با نون تست و موز.بزن بر بدن🤭

اره میگن برا وزن گیری بچه عالیه اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی