سلام خانما کره بادام زمینی بخورم اشکال نداره

۵ پاسخ

اگر حساسیت نداری و قبلا میخوردی مشکلی نبوده که نوش جونت

اگه تیروئید نداری بخور

ن عالیه برای وزن دهی سعی کن هفته های بالا بخوری خیلی تاثیر تو وزن نی نی داره

خیلی برای وزن گیری جنین خوبه البته اگه رژیمی باشه بهتره، تونستی با موز بخور

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۳ ماهگی