خانما کره بادام زمینی خوبه بخورم

۴ پاسخ

خیلی خوبه اتفاقا سرچ کنی میبین دکترا میگن بخوری

دکتر تغذیه به من گفت نخور

بله عالیه برای وزن دهی به جنین

خیلی گرمه و ممکنه حساسیت نشون بدی
اگه میدونی حساسیت نداری خیلی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی