خانوما..کره بادام زمینی بدبخورم یاخوبه؟؟

۵ پاسخ

واسہ وزن نی نی خیلی خوبہ

منم میخورم تو وزن گیری جنین خیلی خوبه در صورتی ک حساسیت نداشتی باشی

تاحالا نخوردم تازه میخام بخورم..گرمی کشمش،وحلواشکرخیلی خوردم.فکرنکنم حساسیت داشته باشم

تا جایی که من میدونم کره بادام زمینی بسیار مفیده برای جنین
من خودم از اول خوردم
تو ماه های اخر هم باعث وزن گیری جنین میشه

اگه حساسیت نداری طوری نیست من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری