خانوما کره بادام زمینی ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

کاملا واسه وزن گیری جنین عالیه

آره کلا دوروز درمیون میخورم صبحانه

خود بادوم زمینی حساسیت زاهست نباید خیلی استفاده بشه

منم هفته ای ۴ .۵ بار صبحانه میخورم

من هر صب میخورم

عالیه بخور

نه عزیزم بخور عالیه پروتئین داره

خیلی هم خوبه

اگه قندت بالاس بدون نمک و شکرشو استفاده کن

نه اصلاً. باعسل بخور برای وزن گیری نی نی ام خوبه

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد