۴ پاسخ

نه عزیزم تازه برای وزن دهی خیلی خوبه ، منم میخورم

صدک وزن جنین من ۹۷ هستش
یه چیزی که از اول بارداری به صورت مرتب میخوردم روزانه یک قاشق مربا خوری کره بادام زمینی بود

نه
من که میخورم هر از ز گاهی

ن تپلش میکنه

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری