آیا خوردن نارگیل تو بارداری ضرر داره؟؟

۱۰ پاسخ

من که معتقدم هیچی ضرر نداره اگه به اندازه باشه به خودتون سخت نگیرید لطفا

من ک میخورم

من خوردم

روزی یه تیکه کوچیک مشکلی نداره
من بعضی وقت‌ها میخورم

من دو سه باری خوردم

بخور نوش جونت واسه نی نی خوبه

نه خیلی ام خوبه بخصوص آب آناناس

والا من میخورم با شیرموز میکس میکنم😐مگه میوه ضرر داره؟؟

نه عزیزم، ترکیب اب نارگیل و خود نارگیل خیلی خوشمزه میشه و برای بارداری هم مفیده، فقط زیاده روی نکن چون سنگیه

میگن خیلی گرمه منم هوس کردم خیلی ولی نخوردم🥺

سوال های مرتبط

مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی