من که معتقدم هیچی ضرر نداره اگه به اندازه باشه به خودتون سخت نگیرید لطفا
من ک میخورم
من خوردم
روزی یه تیکه کوچیک مشکلی نداره
من بعضی وقتها میخورم
من دو سه باری خوردم
بخور نوش جونت واسه نی نی خوبه
نه خیلی ام خوبه بخصوص آب آناناس
والا من میخورم با شیرموز میکس میکنم😐مگه میوه ضرر داره؟؟
نه عزیزم، ترکیب اب نارگیل و خود نارگیل خیلی خوشمزه میشه و برای بارداری هم مفیده، فقط زیاده روی نکن چون سنگیه
میگن خیلی گرمه منم هوس کردم خیلی ولی نخوردم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.