حرومه😐
دیگه خرچنگ ته اقیانوس هم در امان نیست🫠
تو گوگل زدم حرامه
خرچنگ و لابستر و کولی طبع به شدت گرمی دارن اگه خیلی هوس کردی یه کوچولو بخور زیادهروی نکن
اره بخور عزیزم نوش جونت فقط خوب بپزش
ضررش نمیدونم ولی من هوس کردم گفتن حرومه دگه به جاش میگو گرفتم ریختم تو دیگ پر آب بانمک بعد بیس دقه که جوش خورد و آماده شد خوردم ،میگن طعم میگو به خرچنگ نزدیکه
😳😳😳
طبعش خیلی خیلی گرمههههه
اتیشه
اصلا نخور
منم اونروز به شوهرم میگفتم خیلی دلم خرچنگ میخاد😆 ولی تو بخور فک نکنم مشکلی داشته باشه
من ماهیشم نمیتونم بخورم🤦🏻♀️😩
خرچنگومگه میخورن😐
اگر کاملا پخته شده باشه و مقدارشم زیاد نباشه هیچ مشکلی نداره چون خرچنگ جیوه اش خیلی پایین تر از ماهی های دریایی و پروتئین و آهن و روی امگا۳ داره
فقط کاملا پخته شده باشه
نه نداره
نه من خوردم یه بار طوری نمیشه
مگه میخوری 🤢
ویی چع جوری میخوری
🤔🤔🤔🤔🤔🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.