خانما خوردن قهوه تو بارداری ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

من هرروز یه دبل اسپرسو میخورم خداروشکر همه چی خوبه

روزی ۲۰۰ میلی کافئین در بارداری مجازه عزیزم

والا من سر دخترم روزانه یه شات میخوردم همه چیش خوب بود ب دنیا اومد سر این فسقل تو راهی هم میخوردم هر روز یه شات ، طبق چیزی ک دکترا میگن روزی ی شات مشکلی نداره ولی بیشتر نشه و اینکه اگه قهوه سبک بخوری بهتره مثلا عربیکا بخور روبستا سنگینه

نخوری بهتره

من بعد چند ماه ی بار خوردم،هوس کردی بخور

بله کافئین زیاد ضرر داره

خوب نیست کافین داره

من هفته ای یبار میخورم

آره رشد جنین رو کند میکنه . باید خیلی کم بخوری مثلا هفته ای یکی دوبار یک شات

میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کلوچه مامان کلوچه ۴ ماهگی
مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی