من هرروز یه دبل اسپرسو میخورم خداروشکر همه چی خوبه
روزی ۲۰۰ میلی کافئین در بارداری مجازه عزیزم
والا من سر دخترم روزانه یه شات میخوردم همه چیش خوب بود ب دنیا اومد سر این فسقل تو راهی هم میخوردم هر روز یه شات ، طبق چیزی ک دکترا میگن روزی ی شات مشکلی نداره ولی بیشتر نشه و اینکه اگه قهوه سبک بخوری بهتره مثلا عربیکا بخور روبستا سنگینه
نخوری بهتره
من بعد چند ماه ی بار خوردم،هوس کردی بخور
بله کافئین زیاد ضرر داره
خوب نیست کافین داره
من هفته ای یبار میخورم
آره رشد جنین رو کند میکنه . باید خیلی کم بخوری مثلا هفته ای یکی دوبار یک شات
میگن خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.