خانما خوردن چای در بارداری ضرر داره

۱۴ پاسخ

کم رنگ کم دنگ عیب نداره من خودم انقدر میخورم عاشقش ش دم چای ایرانی رنگ نداره چای ایرانی دم میکنم انقدر میچسبههه چی بگم🥲

من که اصلا شوهرم نمیخوره باعث شده منم نخورم

چای کمرنگ موردی نداره
اما کلا زیاده رویی خوب نیست

کمرنگ بخور نه

من هفته ای یکی میخورم با نبات

زیادیش کم خونی میاره
من صبح همراه صبحانه کلا ۱ لیوان میخورم همین

خدایی سواله ک میپرسی؟خوردن چایی؟ینی کسی دورت نیس ک حامله بوده باشه ک نگاه رفتار اون کنی

اتفاقا از وقتی باردار شدم علاقم بیشتر شده

من روزس ۶ لیوان میخورم 😃

نه ضرر نداره

زیاد نخور و سعی کن کمرنگ‌تر بخوری چون چای زیاد باعث کم‌خونی میشه تا 3لیوان در روز اشکالی نداره

منکه میخورم
گاه پررنگ گاه کمرنگ

ن چ‌ضرری. ولی خیلی پر رنگ نباشه.

نه 🤐🤐🤐

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری