۶ پاسخ

من چند دفعه ای خوردم چیزی نشده خداروشکر

من گاهی خوردم طوریم نشد
کم اشکال نداره

گرمیه خوب نیس

خیلی گرمیه
من نمیخورم

فکر نکنم ولی خب کلا گرمیه چای کرک نخوری بهتره

فکنم زعفرون داره نخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری