سلام خانما خوردن نارگیل و آبش در بارداری ضرر داره؟

۹ پاسخ

نه اتفاقا خوبه هم برا خودت هم بچه اگه خرافات نباشه شنیدم بچرو خوشگلم میکنه 😂

من شنیدم چشای بچه رنگ روشن میشه آب نارگیل بخوریم راسته شماهم شنیدین؟؟

به نظر من گرمه یه بار پریود نمی‌شدم نصف لیوان آب نارگیل خوردم همون روز پریود شدم بازم دقیق نمیدونم

من هرچی خریدم کپک زده بود قسمت نشد بخورم😂

عالیه منکه تا الان ۲ یا ۳ بار خوردم

خیلی خوب و مفیده ولی ابشو روزی نضف استکان بخور نهایت

هیچ مشکلی نداره بخور

بخور عزیزم خیلیم خوبع

ابش خیلی چرب نخور ولی خودش یه ذره اشکال نداره کامل نخوری ها

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان alborz مامان alborz هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه زیبای خدا مامان هدیه زیبای خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیستم بارداری
مامان دِلــارا 💖 مامان دِلــارا 💖 ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی